top of page
  • Emilie och Joakim

”Jag vill förbättra utbildningar inom kundservice för att skapa hållbara resultat...."

”...och engagerade medarbetare”


Efter min, Emilies, 2 åriga YH-utbildning inom pedagogik gick drömmen i uppfyllelse 2014 då jag började jobba som utbildningsansvarig och kompetensutvecklare på kundservice för företag på mobiloperatören Tre. Uppdraget var att skapa en serviceakademi som genererade nöjda och lojala kunder och medarbetare.


Min tidigare erfarenhet av att många kundservicemedarbetare inte får rätt förutsättningar att använda hela sin potential hjälpte mig att lyckas med uppdraget.


Istället för att genomföra:

• Punktsinsatser som ger snabbt resultat men inte följs upp.

• Utbildningar som bara berör professionell utveckling och inte individuell utveckling.

• Generella utbildningar som inte är anpassade till organisationen eller företaget.


Gör tvärtemot, satsa på:

•Hållbara långsiktiga utbildningsinsatser som följs upp.

•Utveckling av individen för det är ju människorna som utvecklar organisationen.

•Utbildningar som är anpassade just till er.


Utbildningsinsatser med kortsiktig vinning riskerar att leda till att investerade pengar snabbt går förlorade. En bra utbildningsinsats däremot leder till hållbara vanor och beteenden som består och sparar och genererar pengar över lång tid.


I mer än 5 år har Joakim och jag tillsammans med olika företag och organisationer utvecklat hållbara servicekoncept och servicekulturer och skapat hållbara resultat som består, med visionen att höja statusen på serviceyrket och kvaliteten på service i Sverige.


Nyfiken?

Vi tar gärna ett digitalt möte med dig.




0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page