top of page
Skribentens bildEmilie och Joakim

Utveckling som drivkraft.

Jag och Joakim ser hela tiden till att utveckla oss och slipa till oss för att vi och våra kunder ska få så bra resultat som möjligt. Det är inte bara att vi är serviceexperter som får våra kunder att bli bättre utan att vi har med oss pedagogik i bagaget.


I höstas gick jag en digital utbildning i att leda digitala möten och tog bland annat med mig detta:

• Disneykurvan.

En mötesstrategi. Börja och avsluta med en positiv känsla för att i mitten ta de tuffare frågorna. Ännu viktigare digitalt då vi inte kan samlas vid kaffemaskinen och prata vidare.


• Jamboard.

Ett digitalt verktyg för att arbeta kreativt med post-it lappar.


• IPG-metoden.

Involvera deltagarna i olika frågor genom att först låta dem reflektera individuellt, sedan i par och till sist dela med sig i gruppen.


Vilken boost och energiinjektion det är att knuffas ytterligare ur comfort zonen, lära sig nytt och få kvitton och bekräftelse på sådant jag ska förstärka.


0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

コメント


bottom of page