Vi är Joakim Lindström och Emilie Loman och tillsammans är vi Lilo. Vi är experter på service.

 

Vår vision är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service.

 

I stort sett alla som arbetar med bemötande jobbar med service och behöver få rätt förutsättningar. Att ge riktigt bra service, wowservice, innebär inte bara att svara på kundernas frågor. Det handlar om att kunna bemöta och hantera olika människor i olika situationer. Det handlar om att vara proaktiv och lösningsfokuserad. När ditt företag kan leverera wowservice tar du företaget till nästa nivå.

 

Kundservice ses ofta som en ren kostnad men det är i kontakten med kunderna företaget har chansen att få kunder som blir lojala ambassadörer. Kundservice är även en guldgruva av information som kan användas för att driva företagets verksamhetsutveckling framåt. Att systematiskt arbeta med den information kundservice får från kunderna kan leda till stora besparingar för företaget. Vi vet hur.

 

Vi har hjälpt flera företag att skapa sin egna servicekultur och har flera framgångsrika case bakom oss. Vi har gjort vår research på fältet. Vi vet hur du skapar en hållbar servicekultur, hur du får stolta och motiverade medarbetare och ledare som levererar wowservice. 


Vi är generalister, vi har förståelse för alla delar i en organisation. 
Vi vet vad som behöver göras och hur och vi kan göra det åt dig.

Om oss.

Wowpodden -

Bara service.

Sveriges första och enda podd om service. En podd för dig som älskar service och kommunikation och vill veta mer eller påminnas om vad du egentligen redan vet.

Nöjdare kunder ger

högre avkastning.

Två forskningsrapporter* har slagit fast att nöjda kunder också är lönsamma kunder.

Den första studien som gjordes av Handelshögskolan visade bland annat att med varje procentenhet högre kundnöjdhet ökar avkastningen med 5 procent. Den andra studien, som genomfördes av Chalmers och SIQ, visade att företag som har högre kundnöjdhet jobbar mer medvetet med frågan. De har en strategi för hur de jobbar med kundnöjdhet. De mäter aktivt, har kontinuerlig uppföljning och jobbar med förbättring utifrån resultaten.
 

För att få nöjda, lojala och lönsamma kunder behöver man ha ett tydligt kundfokus och stolta motiverade medarbetare som vet hur man ger wowservice. Det är det som gör att det blir fler affärer. Det är så företag blir mer konkurrenskraftiga. Ett steg i rätt riktning är att skapa en egen unik servicekultur. 

ADRESS

Högbergsgatan 40

118 26 Stockholm

KONTAKT

Telefon: 08-640 64 44

Email:  lilo@wowsevice.se

FÖLJ OSS